MK3 GTI 2.0 8v ADY
: ndz lut 23, 2014 20:34
Witam wszystkich 
W moim MK3 pojawił się pewien problem a mianowicie wszystkie śruby mocujące koło zamachowe pourywało wleciały pomiędzy tarczę sprzęgła i tarcza została uszkodzona nie wiem jaki jest tego powód ... Silnik to 2.0 8v ADY skrzynia jest od 1.8 GT sprzęgło też (tak twierdzi poprzedni właściciel) ... Poprzedni właściciel wymienił oryginalną skrzynię z 2.0 na tą z 1.8 i z tego co się doczytałem na necie to sprzęgło muszę nowe kupić od 1.8 bo z 2.0 nie podejdzie ... Nie chcę kupować kilka razy dlatego pytam czy mam kupić od 1.8 czy 2.0 ? Tarcza ma średnicę 210mm LUK.
Drugi problem polega na tym że, silnik na wolnych obrotach na benzynie faluje i od 1000obr. do mniej więcej 2500obr strasznie muli, potem ładnie ciągnie ale tylko do 5000obr potem odcinka nie wiem co sie z tym dzieje ... Znowu na gazie ładnie pracuje na wolnych i ładnie przyspiesza i odcinka jest tak jak powinna być czyli w granicach 7000obr ...

W moim MK3 pojawił się pewien problem a mianowicie wszystkie śruby mocujące koło zamachowe pourywało wleciały pomiędzy tarczę sprzęgła i tarcza została uszkodzona nie wiem jaki jest tego powód ... Silnik to 2.0 8v ADY skrzynia jest od 1.8 GT sprzęgło też (tak twierdzi poprzedni właściciel) ... Poprzedni właściciel wymienił oryginalną skrzynię z 2.0 na tą z 1.8 i z tego co się doczytałem na necie to sprzęgło muszę nowe kupić od 1.8 bo z 2.0 nie podejdzie ... Nie chcę kupować kilka razy dlatego pytam czy mam kupić od 1.8 czy 2.0 ? Tarcza ma średnicę 210mm LUK.
Drugi problem polega na tym że, silnik na wolnych obrotach na benzynie faluje i od 1000obr. do mniej więcej 2500obr strasznie muli, potem ładnie ciągnie ale tylko do 5000obr potem odcinka nie wiem co sie z tym dzieje ... Znowu na gazie ładnie pracuje na wolnych i ładnie przyspiesza i odcinka jest tak jak powinna być czyli w granicach 7000obr ...