Odma w 2E i co zamiast niej
: pt sty 02, 2015 22:33
Witam. Odkąd mam to auto co chwila i non stop przewija się u mnie temat odmy.
Co jakiś czas pęka itd. ( ta plastikowa rurka ) Nowe, używane itp. itd. przerabiałem i ciągle temat że tak powiem mam na czasie.
Obecna pękła jesienią i została połączona wężykiem gumowym na silikon ( 3-4cm kawałek ). Do teraz było OK i dzisiaj pękła poniżej łączenia ( efekt - obroty 1200-1400rpm na wolnych ), ale teraz po długości na odcinku 6-7cm do tego zakrętu 90st. i na nim
Załatałem to na szybko, bo jutro do pracy, ale trzeba to zrobić, żeby miało ręce i nogi.
Nie widzi mi się nowa, czy używana, bo za chwilę temat się powtórzy.
Czy ktoś ma jakiś patent, który nie straszy wzrokowo na zrobienie nowej, odporniejszej odmy. Dodam tylko, że "wąż ogrodowy" od bloku do głowicy mnie nie satysfakcjonuje.
Co jakiś czas pęka itd. ( ta plastikowa rurka ) Nowe, używane itp. itd. przerabiałem i ciągle temat że tak powiem mam na czasie.
Obecna pękła jesienią i została połączona wężykiem gumowym na silikon ( 3-4cm kawałek ). Do teraz było OK i dzisiaj pękła poniżej łączenia ( efekt - obroty 1200-1400rpm na wolnych ), ale teraz po długości na odcinku 6-7cm do tego zakrętu 90st. i na nim
Załatałem to na szybko, bo jutro do pracy, ale trzeba to zrobić, żeby miało ręce i nogi.
Nie widzi mi się nowa, czy używana, bo za chwilę temat się powtórzy.
Czy ktoś ma jakiś patent, który nie straszy wzrokowo na zrobienie nowej, odporniejszej odmy. Dodam tylko, że "wąż ogrodowy" od bloku do głowicy mnie nie satysfakcjonuje.