Witam,
ostatnio rozładował mi się akumulator oraz auto straciło moc. W ogóle nie było ładowania. Podłączyłem auto pod vag'a i wyskoczyły mi dwa błędy:
17655 - Needle Lift Sensor G80
17911 - Load Signal from Alternator
No to maska w górę, ściągam osłone silnika, patrze a tam przewód od czujnika G80 przegryziony w 3 miejscach - pewnie jakiś szczur się wkradł (skąd w środku Wrocławia??) Dwa przegryzione kable były koloru białego, więc nie wiedziałem który do którego zlutować, zrobiłem to na "ślepo" i przylutowałem jak leciało. (skoro kable w takim samym kolorze to chyba bez różnicy)
Błędy się elegancko wykasowały i wszystko grało, auto znowu nabrało mocy itp. Ale na następny dzień wrócił błąd z ładowaniem aku. W ogóle nie ma ładowania i wyskakuje błąd 17911.
Przewody od czujnika G80 napewno były ze sobą zwarte po przegryzieniu przez gryzonia (poszarpane i łączyły się razem) pewnie było jakieś zwarcie i czy przez to mógł paść alternator ?? Czy to może być powiązane??
Czy wymiana regulatora napięcia ze szczotami załatwi problem ??
AGR - Czujnik G80 a ładowanie aku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: AGR - Czujnik G80 a ładowanie aku
Jaaro pisze:Witam,
ostatnio rozładował mi się akumulator oraz auto straciło moc. W ogóle nie było ładowania. Podłączyłem auto pod vag'a i wyskoczyły mi dwa błędy:
17655 - Needle Lift Sensor G80
17911 - Load Signal from Alternator
No to maska w górę, ściągam osłone silnika, patrze a tam przewód od czujnika G80 przegryziony w 3 miejscach - pewnie jakiś szczur się wkradł (skąd w środku Wrocławia??) Dwa przegryzione kable były koloru białego, więc nie wiedziałem który do którego zlutować, zrobiłem to na "ślepo" i przylutowałem jak leciało. (skoro kable w takim samym kolorze to chyba bez różnicy)
Błędy się elegancko wykasowały i wszystko grało, auto znowu nabrało mocy itp. Ale na następny dzień wrócił błąd z ładowaniem aku. W ogóle nie ma ładowania i wyskakuje błąd 17911.
Przewody od czujnika G80 napewno były ze sobą zwarte po przegryzieniu przez gryzonia (poszarpane i łączyły się razem) pewnie było jakieś zwarcie i czy przez to mógł paść alternator ?? Czy to może być powiązane??
Czy wymiana regulatora napięcia ze szczotami załatwi problem ??
Co do szczurów we Wrocku - to jest ich cała masa .. i wystarczy wracać późną porą z imprezki po

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
AGR - Czujnik G80 a ładowanie aku
Haki, dzięki za odpowiedź. Jeszcze takie pytanko, podobno w AGR można wymienić regulator bez wyciągania alternatora ? To prawda ?
WKS Śląsk Wrocław
Re: AGR - Czujnik G80 a ładowanie aku
Jaaro pisze:Haki, dzięki za odpowiedź. Jeszcze takie pytanko, podobno w AGR można wymienić regulator bez wyciągania alternatora ? To prawda ?
Taka pomoc ... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1775794.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości