jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
- Lokalizacja: lodz
jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?
witam wzsystkich tak jak w temacie chozi o zwiekszone podcisnienie na jalowym biegu , co moze byc przyczyna, autko sprawdzalem vagiem i w grupie 011 widac ze na jalowym biegu mam wieksze wskazanie cisnienia doladowania, co wazne podczas gdy pochamuje kilka razy hamulcem na postoju to cisnienie spada na chwile i zaraz znowu rosnie, moze maciejakies suestje co sprawdzic, autko to 1.9 tdi axr 74kw pozdrawiam
jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?
mógłbyś trochę jaśniej;
Trudno zrozumieć o co konkretnie Ci chodzi więc wyjaśnij i podeprzyj swoje spostrzeżenia linkami do logów - będzie łatwiej zakumać w czym problem.
ale większe niż ... większe od ... większe w warunkach ... - chyba czegoś niedopowiedziałeś.golfmaniac22 pisze:sprawdzalem vagiem i w grupie 011 widac ze na jalowym biegu mam wieksze wskazanie cisnienia doladowania
Trudno zrozumieć o co konkretnie Ci chodzi więc wyjaśnij i podeprzyj swoje spostrzeżenia linkami do logów - będzie łatwiej zakumać w czym problem.
jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?
Znaczy, że masz zdrowe vacum 

MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
- Lokalizacja: lodz
Re: jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?
sorry ze tak pozno dopiero teraz mam czas , a wiecSztomel pisze:mógłbyś trochę jaśniej;ale większe niż ... większe od ... większe w warunkach ... - chyba czegoś niedopowiedziałeś.golfmaniac22 pisze:sprawdzalem vagiem i w grupie 011 widac ze na jalowym biegu mam wieksze wskazanie cisnienia doladowania
Trudno zrozumieć o co konkretnie Ci chodzi więc wyjaśnij i podeprzyj swoje spostrzeżenia linkami do logów - będzie łatwiej zakumać w czym problem.
chodzi o to z e na logu grupy o11 w rubrykach powietrza doladowanego sa na jalowym wieksze wskazania niz kiedys,czyli 986, zerknijcie tu ;logi statyczne http://vaglog.rtnet.pl/lukaszwitaszewski_26541.html" onclick="window.open(this.href);return false;, objawia sie to tym ze na jalowym bardiej slychac turbo ,lekki gwizd, i teraz tak po podpompowani hamulcem wartosci te z loga 011 spadaja do takich wskazan jak kiedys,czyli okolo 986, i turbo zwalnia gdzie szukac przyczyny
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
- Lokalizacja: lodz
Re: jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?
dzieki za odzew , czyli jest ok , jedyne co mnie martwi, to to ze ,wczesniej tak niebylodamcio151 pisze:nigdzie nie szukać, bo problemu nie ma ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości