pytanie o pasek rozrządu
: czw lis 05, 2009 22:03
czy pasek gates powergrip jest wzmacniany czy nie??
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://ns319389.ip-91-121-72.eu/
Hmm,co masz na myśli pisząc wzmacniany?tomasz28 pisze:czy pasek gates powergrip jest wzmacniany czy nie??
jak ma dopisek XS to wzmacnianytomasz28 pisze:czy pasek gates powergrip jest wzmacniany czy nie??
Tyle co fabryka wytrzymuje oryginalny pasek wraz znowymi kołami, rolkami i pompą. Wg mnie paski nie pekaja same z siebie- najczesciej przyczyna zatarte napinacze, niewymienione pompy wody lub wycieki oleju. Dlatego przy starym silniku przebiegi sie pwoinno skracać tym bardziej przy eksploatacji typowo miejskiej.tomasz28 pisze:tzn że wytrzymują większe przebiegi, bo continental ma chyba takie dlatego pytam
Słuchaj co pisze kolega PinkFloyd bo gada prawdę i tylko prawdę,,,PinkFloyd pisze:Tyle co fabryka wytrzymuje oryginalny pasek wraz znowymi kołami, rolkami i pompą. Wg mnie paski nie pekaja same z siebie- najczesciej przyczyna zatarte napinacze, niewymienione pompy wody lub wycieki oleju. Dlatego przy starym silniku przebiegi sie pwoinno skracać tym bardziej przy eksploatacji typowo miejskiej.tomasz28 pisze:tzn że wytrzymują większe przebiegi, bo continental ma chyba takie dlatego pytam
Nikt nie napisał że 100tys więcej ale Gates robi te paski w 2 rodzajach-zwykły cieniutki i wzmacniany-gdzie gołym okiem widać że jest grubszy i sztywniejszy.Haki pisze: Nie ma tak naprawdę mocniejszych pasków i nie myśl ,że wytrzyma on 100tys więcej.
Myślę ,że Niemieccy Inżynierowie nie na darmo zrobili takie normy by do 500 001 były mocniejsze. Widocznie tak już musi być i kropka.kosynier pisze:koledzy pasek wzmacniany jest na przykład zalecany do silnika ALH NR.SILNIKA POWYZEJ 500 001 A OD NR 000001 DO 500 000 ZWYKŁY ,ale nie wiem dlaczego