AGR - Czujnik G80 a ładowanie aku
: ndz paź 24, 2010 14:33
Witam,
ostatnio rozładował mi się akumulator oraz auto straciło moc. W ogóle nie było ładowania. Podłączyłem auto pod vag'a i wyskoczyły mi dwa błędy:
17655 - Needle Lift Sensor G80
17911 - Load Signal from Alternator
No to maska w górę, ściągam osłone silnika, patrze a tam przewód od czujnika G80 przegryziony w 3 miejscach - pewnie jakiś szczur się wkradł (skąd w środku Wrocławia??) Dwa przegryzione kable były koloru białego, więc nie wiedziałem który do którego zlutować, zrobiłem to na "ślepo" i przylutowałem jak leciało. (skoro kable w takim samym kolorze to chyba bez różnicy)
Błędy się elegancko wykasowały i wszystko grało, auto znowu nabrało mocy itp. Ale na następny dzień wrócił błąd z ładowaniem aku. W ogóle nie ma ładowania i wyskakuje błąd 17911.
Przewody od czujnika G80 napewno były ze sobą zwarte po przegryzieniu przez gryzonia (poszarpane i łączyły się razem) pewnie było jakieś zwarcie i czy przez to mógł paść alternator ?? Czy to może być powiązane??
Czy wymiana regulatora napięcia ze szczotami załatwi problem ??
ostatnio rozładował mi się akumulator oraz auto straciło moc. W ogóle nie było ładowania. Podłączyłem auto pod vag'a i wyskoczyły mi dwa błędy:
17655 - Needle Lift Sensor G80
17911 - Load Signal from Alternator
No to maska w górę, ściągam osłone silnika, patrze a tam przewód od czujnika G80 przegryziony w 3 miejscach - pewnie jakiś szczur się wkradł (skąd w środku Wrocławia??) Dwa przegryzione kable były koloru białego, więc nie wiedziałem który do którego zlutować, zrobiłem to na "ślepo" i przylutowałem jak leciało. (skoro kable w takim samym kolorze to chyba bez różnicy)
Błędy się elegancko wykasowały i wszystko grało, auto znowu nabrało mocy itp. Ale na następny dzień wrócił błąd z ładowaniem aku. W ogóle nie ma ładowania i wyskakuje błąd 17911.
Przewody od czujnika G80 napewno były ze sobą zwarte po przegryzieniu przez gryzonia (poszarpane i łączyły się razem) pewnie było jakieś zwarcie i czy przez to mógł paść alternator ?? Czy to może być powiązane??
Czy wymiana regulatora napięcia ze szczotami załatwi problem ??