Strona 1 z 1

AGR - Czujnik G80 a ładowanie aku

: ndz paź 24, 2010 14:33
autor: Jaaro
Witam,

ostatnio rozładował mi się akumulator oraz auto straciło moc. W ogóle nie było ładowania. Podłączyłem auto pod vag'a i wyskoczyły mi dwa błędy:
17655 - Needle Lift Sensor G80
17911 - Load Signal from Alternator

No to maska w górę, ściągam osłone silnika, patrze a tam przewód od czujnika G80 przegryziony w 3 miejscach - pewnie jakiś szczur się wkradł (skąd w środku Wrocławia??) Dwa przegryzione kable były koloru białego, więc nie wiedziałem który do którego zlutować, zrobiłem to na "ślepo" i przylutowałem jak leciało. (skoro kable w takim samym kolorze to chyba bez różnicy)

Błędy się elegancko wykasowały i wszystko grało, auto znowu nabrało mocy itp. Ale na następny dzień wrócił błąd z ładowaniem aku. W ogóle nie ma ładowania i wyskakuje błąd 17911.

Przewody od czujnika G80 napewno były ze sobą zwarte po przegryzieniu przez gryzonia (poszarpane i łączyły się razem) pewnie było jakieś zwarcie i czy przez to mógł paść alternator ?? Czy to może być powiązane??

Czy wymiana regulatora napięcia ze szczotami załatwi problem ??

Re: AGR - Czujnik G80 a ładowanie aku

: ndz paź 24, 2010 23:48
autor: Haki
Jaaro pisze:Witam,

ostatnio rozładował mi się akumulator oraz auto straciło moc. W ogóle nie było ładowania. Podłączyłem auto pod vag'a i wyskoczyły mi dwa błędy:
17655 - Needle Lift Sensor G80
17911 - Load Signal from Alternator

No to maska w górę, ściągam osłone silnika, patrze a tam przewód od czujnika G80 przegryziony w 3 miejscach - pewnie jakiś szczur się wkradł (skąd w środku Wrocławia??) Dwa przegryzione kable były koloru białego, więc nie wiedziałem który do którego zlutować, zrobiłem to na "ślepo" i przylutowałem jak leciało. (skoro kable w takim samym kolorze to chyba bez różnicy)

Błędy się elegancko wykasowały i wszystko grało, auto znowu nabrało mocy itp. Ale na następny dzień wrócił błąd z ładowaniem aku. W ogóle nie ma ładowania i wyskakuje błąd 17911.

Przewody od czujnika G80 napewno były ze sobą zwarte po przegryzieniu przez gryzonia (poszarpane i łączyły się razem) pewnie było jakieś zwarcie i czy przez to mógł paść alternator ?? Czy to może być powiązane??

Czy wymiana regulatora napięcia ze szczotami załatwi problem ??

Co do szczurów we Wrocku - to jest ich cała masa .. i wystarczy wracać późną porą z imprezki po :pub: by sobie na nie popatrzeć w samym centrum co do problemu - to rzeczywiście może być problem z regulatorem .. i od niego bym zaczął .. szczotki zostaw.

AGR - Czujnik G80 a ładowanie aku

: pn paź 25, 2010 08:46
autor: Jaaro
Haki, dzięki za odpowiedź. Jeszcze takie pytanko, podobno w AGR można wymienić regulator bez wyciągania alternatora ? To prawda ?

Re: AGR - Czujnik G80 a ładowanie aku

: pn paź 25, 2010 17:30
autor: Haki
Jaaro pisze:Haki, dzięki za odpowiedź. Jeszcze takie pytanko, podobno w AGR można wymienić regulator bez wyciągania alternatora ? To prawda ?

Taka pomoc ... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1775794.html" onclick="window.open(this.href);return false; :pub: