[mk3] [tdi afn]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pawelek1z2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
Lokalizacja: LBN

[mk3] [tdi afn]

Post autor: pawelek1z2 » wt paź 26, 2010 21:49

witam. mam kilka kolejnych pytań, takich ogólnikowych... ostatnio wyczytałem na prawdę wiele ciekawych informacji na tym forum ale na niektóre informacji wraz nie odnalazłem.
1) po odpaleniu silnika kilkukrotnie mignie mi kontrolka oleju - 2 czy 3 razy - myślałem, że to zły objaw, ale przed chwilą znalazłem info, że po prostu słabe ciśnienie oleju zaraz po odpaleniu jest tego powodem... więc pytanie nieakutalne
2) na jakich obrotach jazda będzie najbardziej ekonomiczna? krece go na do 2000 tys i nastepny bieg. wrzucajac 4 lub 5 to juz tak przy 2200 zmiana. i tu jest moje pytanie. patrzac po skrzyniach automatycznych one przerzucaja biegi przy obrotach miedzy 2500-3000. ciekawe dlaczego? wiadomo ze im nizsze obroty tym mniejsze zuzycie paliwa - o ile silnik nie jest przeciazany. gdzie zloty srodek?:)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[mk3] [tdi afn]

Post autor: Adamm » wt paź 26, 2010 21:57

pawelek1z2, przy takiej jezdzie zamulisz turbo

jak chciales jezdzic po malu i tanio trzeba bylo kupic sdi :P

TDI trzeba przeganiac i korzystac z mocy, zmieniaj biegi przy 3 tys


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
pawelek1z2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
Lokalizacja: LBN

[mk3] [tdi afn]

Post autor: pawelek1z2 » wt paź 26, 2010 22:06

spoko. ja go co jakiś czas przegonie własnie zeby nie bylo ze tak ciagle emeryckim trybem jazdy. ale jak do pracy 15km dojechac to pol drogi zanim silnik sie zagrzeje. dzieki za odpowiedz!na pewno sie ustosunkuje bo szkoda zeby sie popsul sportswagen.



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

[mk3] [tdi afn]

Post autor: Łuki_79 » wt paź 26, 2010 22:09

pawelek1z2 pisze:krece go na do 2000 tys i nastepny bieg.
Niedługo będziesz pisał,że turbo szwankuje jak tak PSJ jezdzisz - w sumie przy takich obrotach nie zaznasz zapewne przyjemności trybu awaryjnego :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
pawelek1z2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: ndz lip 04, 2010 21:10
Lokalizacja: LBN

[mk3] [tdi afn]

Post autor: pawelek1z2 » wt paź 26, 2010 22:15

turbo gitara dmucha aż miło. tak jak mówie przynajmniej raz na tydzien samochod jest przeganiany..

a psj - mnie nie dotyczy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości