Strona 1 z 1
Zapowietrzony układ paliwowy
: śr paź 27, 2010 21:23
autor: danielkol1991
Witam dziś zauważyłem ze w przewodzie powrotnym lecą mi bąbelki powietrza a gdy silnik jest odpalony przewodem zasilającym tez lecą bąble tylko drobne...mam problem z odpalaniem rano i na ciepłym. Jeżeli zgaszę silnik gdy jest ciepły i po paru sekundach znów go odpalę to pali szybko a gdy odczekam z minutę to muszę dość długo kręcić rozrusznikiem pomaga trochę gdy dodam mu gazu. Proszę o radę bo nie wiem co będzie gdy będą mrozy...akumulator mam 72Ah 510A. Silnik to 1.9 D 1Y bez dźwigni przyśpieszania wtrysku i zwiększania dawki. Pompa jest sucha tylko wtrysk na 4 cylindrze jest troszkę mokry.
Zapowietrzony układ paliwowy
: śr paź 27, 2010 21:43
autor: italiano_83
To czas sprawdzić wężyki przy filtrze paliwa i wszystkie przewody od baku przez filtr paliwa aż do pompy. Ten zapocony wtryskiwacz też.
Jak się układ zapowietrza, albo paliwo się cofa to są potem problemy z rozruchem auta. Szukaj zapoconych miejsc w układzie paliwowym.
Zapowietrzony układ paliwowy
: śr paź 27, 2010 21:56
autor: munior
danielkol1991 pisze:Pompa jest sucha tylko wtrysk na 4 cylindrze jest troszkę mokry.
Wymień węzyk przelewowy tam gdzie masz mokro,a najlepiej wszystkie
Zapowietrzony układ paliwowy
: śr paź 27, 2010 22:00
autor: danielkol1991
Dostanę te wężyki w sklepie motoryzacyjnym??? Martwi mnie to, że ciężko pali jak jest zimny.
Zapowietrzony układ paliwowy
: śr paź 27, 2010 22:24
autor: Tomasz Bis
danielkol1991 pisze:Dostanę te wężyki w sklepie motoryzacyjnym???
Oczywiście