jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?

Post autor: golfmaniac22 » śr paź 27, 2010 23:06

witam wzsystkich tak jak w temacie chozi o zwiekszone podcisnienie na jalowym biegu , co moze byc przyczyna, autko sprawdzalem vagiem i w grupie 011 widac ze na jalowym biegu mam wieksze wskazanie cisnienia doladowania, co wazne podczas gdy pochamuje kilka razy hamulcem na postoju to cisnienie spada na chwile i zaraz znowu rosnie, moze maciejakies suestje co sprawdzic, autko to 1.9 tdi axr 74kw pozdrawiam



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?

Post autor: Sztomel » czw paź 28, 2010 00:49

mógłbyś trochę jaśniej;
golfmaniac22 pisze:sprawdzalem vagiem i w grupie 011 widac ze na jalowym biegu mam wieksze wskazanie cisnienia doladowania
ale większe niż ... większe od ... większe w warunkach ... - chyba czegoś niedopowiedziałeś.
Trudno zrozumieć o co konkretnie Ci chodzi więc wyjaśnij i podeprzyj swoje spostrzeżenia linkami do logów - będzie łatwiej zakumać w czym problem.


Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?

Post autor: Gacekk » czw paź 28, 2010 08:27

Znaczy, że masz zdrowe vacum :helm:


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Re: jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?

Post autor: golfmaniac22 » czw paź 28, 2010 18:39

Sztomel pisze:mógłbyś trochę jaśniej;
golfmaniac22 pisze:sprawdzalem vagiem i w grupie 011 widac ze na jalowym biegu mam wieksze wskazanie cisnienia doladowania
ale większe niż ... większe od ... większe w warunkach ... - chyba czegoś niedopowiedziałeś.
Trudno zrozumieć o co konkretnie Ci chodzi więc wyjaśnij i podeprzyj swoje spostrzeżenia linkami do logów - będzie łatwiej zakumać w czym problem.
sorry ze tak pozno dopiero teraz mam czas , a wiec
chodzi o to z e na logu grupy o11 w rubrykach powietrza doladowanego sa na jalowym wieksze wskazania niz kiedys,czyli 986, zerknijcie tu ;logi statyczne http://vaglog.rtnet.pl/lukaszwitaszewski_26541.html" onclick="window.open(this.href);return false;, objawia sie to tym ze na jalowym bardiej slychac turbo ,lekki gwizd, i teraz tak po podpompowani hamulcem wartosci te z loga 011 spadaja do takich wskazan jak kiedys,czyli okolo 986, i turbo zwalnia gdzie szukac przyczyny



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?

Post autor: damcio151 » czw paź 28, 2010 18:41

nigdzie nie szukać, bo problemu nie ma ...



golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Re: jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?

Post autor: golfmaniac22 » czw paź 28, 2010 19:32

damcio151 pisze:nigdzie nie szukać, bo problemu nie ma ...
dzieki za odzew , czyli jest ok , jedyne co mnie martwi, to to ze ,wczesniej tak niebylo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości