Edit: Tamten licznik poszedł na części. Kupiłem nowy - od Ibizy (też za 30 zł ). Nr WGSZ mojego licznika to 3819, natomiast od Ibizy ma 3862. Nie będzie problemów?
Aha, no i świeci się cały czas kontrolka ręcznego, nawet jak jest opuszczony...
Powinna pasować. Golf 3, Passat, Corrado czy nawet pierwsze T4 mają takie same wiązki przy liczniku. Mogą się różnić jakieś detale przy liczniku (np. brak przewodów do czujnika pasów i innych takich) ale samo MFA jest takie samo.
To bede wyciągał z pasiora kable. Znalazłem pinouty obu liczników i wychodzi ze to właściwie to samo. Jednak wolałem żeby ktos jeszcze sie wypowiedział. Dzięki za pomoc!
Przekładam mfa golfa III ABS do golfa III ABS roczniki zbliżone mfa u dawcy sprawne. Niby proste ale mfa nic nie pokazuje po chwili piszczy kontrolka oleju .Podpinam stare zegary i jest ok z olejem.Czy to wina zegarów.
Wina zegarów masz zapewne inne WGSZ musisz sobie to sprawdzić. poszukaj na necie jak włączyć dodatkowe opcje w liczniku wgsz to chyba 7 pozycja musisz miec takie samo na obu licznikach albo przynajmniej odpowieadające tabeli, która też jest na necie
Ale WGSZ odpowiada tylko (z tego co pamiętam) za wskazania prędkości i liczenia kilometrów. Piszczenie kontroli ciśnienia oleju to chyba oznaka uszkodzenia elektroniki na PCB licznika.
Założyłem mfa w Golfie mk2 1z,w instalacji pod skrzynkę bezpieczników już szedł fioletowo-biały przewód z ECU i był wpięty w kostkę z dwoma innymi przewodami,licznik Motometer z mk3,instalacja manetki ori z mk2.Wszystko pięknie działa,tylko to spalanie coś mi się nie widzi bo zaniża
W moim przypadku (Passat B4 TDI) zaniżanie jest dokładnie o 0.8 litra. Można to teoretycznie korygować zmieniając dawkę w VAG ale ja nie zauważyłem jakichś znaczących różnic więc zostawiłem dawkę tak jak miałem - na 3.2 mg/skok.
Więcej chyba nie da się zrobić bez modyfikacji wsadu. Pytanie jakie przekłamanie jest u Ciebie - może wynika z nieprawidłowego odczytu prędkości, uszkodzenia samego licznika lub modyfikacji sterownika/silnika.
Sterownik/silnik jest seria,nic nie robione poza przelotem 2.5'.Licznik pokazuje więcej niż na nawigacji o jakieś 3-4km przy 100km/h więc raczej powinien być sprawny.
Witam umnie wszystko dziala oprócz tem zewnetrznej bo nie mam czujnika ,problem ze spalaniem na wyswietlaczu mam takie coś ---,przewód z kostki licznika z pinu 26 wychodzi fioletowy i w chodzi gniazdo skrzynki T nie wiem któro ma byc T1 czy T2,mam problem z rozebraniem kostki przy ecu nie wiem jak zdjac obudowe z wtyczki zebym dobrał sie do kolorów kabli z pinów,ale popróbuję jeszcze.